søndag 21. mars 2010

Kan jeg skrive blogg?

Jeg har lest mange gode blogger av fantastiske mennesker som er flinke til å skrive. Jeg har lest blogger som har fått meg til å le høyt, som har fått tårene til å renne og som har gjort meg veldig sint og opprørt. Disse bloggerne må ha veldig spennende liv har jeg tenkt, som har så mye å skrive om! Og nå skal jeg jaggu meg prøve å skrive blogg sjæl.. Livet mitt er ikke ekstraordinært fantastisk, men som alle andre opplever også jeg noen magiske, herlige, triste eller morsomme øyeblikk i løpet av en dag. Denne bloggen skal handle om såpebobler, klinkekuler og alt som fint er. Om urettferdighet, kvinnekamp, klimaspørsmål og norsk asylpolitikk. Om mennesker jeg møter og ikke møter. Og ellers alt ved eventyret livet.


Husk du er fantastisk!

3 kommentarer:

  1. Lykke til med bloggen! Du skriver godt, så det blir nok bra Ina :)

    SvarSlett
  2. velkommen til bloggverden! :D

    SvarSlett
  3. KLART du skal skrive blogg, dette er jo fantastisk! Jeg blir så utrolig sjarmert :) Du er den første bloggen jeg bokmerker på nettleseren^^

    SvarSlett